搜尋此網誌

2016年12月19日 星期一

Sistema膠盒又靚又實用 澳洲好平喎



💓Sistema膠盒又靚又實用 澳洲好平喎💓

好姊妹到澳洲,代勞買了幾個sistema膠盒返來!Sistema係來自紐西蘭嘅品牌,去澳紐一帶買自然平好多!其實我都唔明點解香港買膠盒,又唔靚又貴嘅!

最喜歡佢個ice tray!我一向無雪冰習慣,因為覺得冰格好多菌,如果雪冰便會長期暴露冰格細菌中,點可以直接食用呢?Sistema呢個ice tray有蓋嘅設計,簡直啱晒我呀!另外仲買咗個多格食物盒,薄身好輕巧容量大,兩人野餐啱晒,格數多顏色又鮮豔!

仲買咗個三文治盒同小食盒添,可以慳返唔少膠袋,靚靚又環保!一家大細都係紫tone,愛美靚太又點忍得手呀?

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

感謝支持志在煮大全

如欲緊貼追蹤志在煮大全最新食譜、飲食及生活分享,歡迎
讚好LIKE我的Facebook粉絲專頁
標籤BOOKMARK我的BLOG部落格

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

沒有留言:

張貼留言

情人節晚餐

冰箱餘貨,15分鐘便完成的情人節晚餐。 💕  美國西冷配松露醬磨菇 💕  焗海鮮釀蟹蓋 💕  泡沫咖啡慕斯蛋糕 情人節,有否鮮花不重要,收到什麼禮物不重要,到什麼餐廳用餐不重要。最重要是,誰在你身旁。 因為,我什麼時候也準備好...