搜尋此網誌

2016年10月20日 星期四

洗衫不怕染色-神奇洗衣吸色紙color catcher


💓洗衫不怕染色-神奇洗衣吸色紙color catcher💓

今次洗這機衫,有3份2係運動衫(dry fit,不是易甩色的棉質),餘下係我北京著過嘅衫,你哋睇下右邊張color catcher幾污漕?


相信洗衫時無論怎樣分色洗,大家也會遇到染色的煩惱!我自己本身也有很多全黑但白領嘅衫,根本無可能分色洗,最後白白的衣領漸漸變灰...

之前在代購買Shout Color Catcher試用(代購價HK65/24 sheets),真心好用!吸色紙放入洗衣機跟衣物一同洗,吸色紙變晒色架!別以為運動衣物不會甩色,用過color catcher就知一樣甩色架!

好友是飛人,幾個月前拜託了她,經開美加超市幫忙入貨,但不易找到!直到早前她在德國超市內找到,但係Dr. Beckmann品牌(當地買約HK40-50/48 sheets)!用後除了覺得吸色功效強外,衣服更覺潔淨!

如果想試試,其實香港也有得賣!大型超市及百貨如Cc叔婆,Yatx,Apitx,永x及Aexx等有售,價錢當然比較高,約HK80-90/48 sheets!

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

感謝支持志在煮大全

如欲緊貼追蹤志在煮大全最新食譜、飲食及生活分享,歡迎
讚好LIKE我的Facebook粉絲專頁
標籤BOOKMARK我的BLOG部落格

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

沒有留言:

張貼留言

情人節晚餐

冰箱餘貨,15分鐘便完成的情人節晚餐。 💕  美國西冷配松露醬磨菇 💕  焗海鮮釀蟹蓋 💕  泡沫咖啡慕斯蛋糕 情人節,有否鮮花不重要,收到什麼禮物不重要,到什麼餐廳用餐不重要。最重要是,誰在你身旁。 因為,我什麼時候也準備好...