搜尋此網誌

2017年3月31日 星期五

賺1蚊1里數 梗係要食餐好 - Flint Grill & Bar


賺1蚊1里數 梗係要食餐好

最近碌咭消費儲里數上癮,換機票又換上癮,去旅行又去上癮,成日刨Asiamiles個網頁,盡量唔想錯失機會賺里數嘛

原來由2月開始(優惠到5月)每逢11號到伙伴餐廳用膳可享1蚊1里數,超抵哦,如果用渣打Asiamiles咭簽帳仲可以賺埋4蚊1里,超超超抵呀

3月11日優惠日,在眾多伙伴餐廳中,選了JW Marriot內的Flinet Grill and Bar,主打海鮮及牛扒,沒胃口吃太多肉類嘅我看中呢度高質海鮮,所以到來試試

餐前飽飽鬆軟美味

Seafood Tower水附上4種醬汁,不過我愛原味吃

二話不說點了個Seafood Tower海鮮塔,有半打生蠔(鮮味)、一隻龍蝦(勁多膏)、長腳蟹(勁大隻)、蝦、蜆及青口,全部新鮮鮮甜,絕對超5星酒店級數


中間再點了薯條及磨菇暖下肚。不要睇少這seafood tower,吃到一半我已經好飽了,本打算再點主食也已經完全吃不下。最後多點了一個甜品,及開了一支餐廳裡中價白酒,全單1700蚊,呢餐已經賺咗2000里,儲里數話咁易


平時食飯無刻意到伙伴餐廳,但當仔細睇睇個list發現自己也常去不少伙伴餐廳用膳,以後要多加留意,尤其一大班人食飯嘅時候呢

餐廳資料
Flint Grill & Bar
地址: 金鐘 金鐘道88號太古廣場香港JW萬豪酒店5樓
電話: 2810 8366

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

感謝支持志在煮大全

如欲緊貼追蹤志在煮大全最新食譜、飲食及生活分享,歡迎
讚好LIKE我的Facebook粉絲專頁
標籤BOOKMARK我的BLOG部落格

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

沒有留言:

張貼留言

情人節晚餐

冰箱餘貨,15分鐘便完成的情人節晚餐。 💕  美國西冷配松露醬磨菇 💕  焗海鮮釀蟹蓋 💕  泡沫咖啡慕斯蛋糕 情人節,有否鮮花不重要,收到什麼禮物不重要,到什麼餐廳用餐不重要。最重要是,誰在你身旁。 因為,我什麼時候也準備好...