搜尋此網誌

2017年1月11日 星期三

果欄入貨


💓果欄入貨💓

常常問,果欄生果係唔係平好多架?點解要去果欄買呀?🍇🍈🍉🍊🍋🍌

對我來說,果欄生果比超市街市新鮮及甜,而且可以買到一般超市街市沒有的外國特別貨色🍒🍓🍈🍇,買買下便一千幾百埋單!除咗香蕉🍌,蘋果🍎🍏及梨🍐這些普通水果外,大部分水果我是到果欄買的,因為真係好味好多!每次到果欄,最大目的就係原箱橙🍊🍊🍊買回來!那個伯伯已經認得我,價錢都不問貨也不揀,只係話要甜同靚便捧一箱橙走!橙可以放好耐架,冬天一箱橙放室溫個多月也沒問題架!

早兩天去開油麻地買麵粉,又忍唔住到果欄行個轉!簡單買了金奇異果及紅肉火龍果!金奇異果手掌心咁大,紅肉火龍果艷紅色好靚仔!連埋2包1kg麵粉,已經足以令我攰到頭痛,晚上落去樓下按摩呢!


✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

感謝支持志在煮大全

如欲緊貼追蹤志在煮大全最新食譜、飲食及生活分享,歡迎
讚好LIKE我的Facebook粉絲專頁
標籤BOOKMARK我的BLOG部落格

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

沒有留言:

張貼留言

情人節晚餐

冰箱餘貨,15分鐘便完成的情人節晚餐。 💕  美國西冷配松露醬磨菇 💕  焗海鮮釀蟹蓋 💕  泡沫咖啡慕斯蛋糕 情人節,有否鮮花不重要,收到什麼禮物不重要,到什麼餐廳用餐不重要。最重要是,誰在你身旁。 因為,我什麼時候也準備好...