搜尋此網誌

2016年8月12日 星期五

2016美食博覽掃貨禮成(價錢在相內)


💓2016美食博覽掃貨禮成💓


年年美食博覽最主要的使命係勁買吞拿魚,因為上班日子常常用來做三文治!超市賣20蚊一罐,場內100蚊8罐再餸2罐沙甸魚!起碼都掃返半年貨仔啦!


也買了平常食開的白松露醬,套裝連松露油,可以試試!另外同一店售意大利飯放工快煮也好似幾方便,買了幾包試試!


在場內買酒也是第一次,我買的是日本酒!這支梨酒超好飲,girls talk啱晒情調!日本酒我比較少接觸,見到有細細支Draft Sake而且全店日本人好似好地道咁,而且口味清新,仲又有支Sake送,便買來試下呢!



另外還買了蘇太名醬送給媽媽,場內大概有9折!亦買了罐鮑魚及致癌白豬仔午餐肉呢!





場內很多東西都平,但想到為了平兩蚊買盒一公升北海度3.6牛奶,平一蚊買排益力多等等又重又佔位,返去又無位放,就唔好搞我了!

去美食博覽,我會選擇買新產品,價值高一點可慳多一點,或體積比較細,或輕一點,或有限量禮物送的東西才值得買呢!

當然每人行美食博覽目的目標不同,希望我的分享多少也帶點資訊俾大家!

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

感謝支持志在煮大全

如欲緊貼追蹤志在煮大全最新食譜、飲食及生活分享,歡迎
讚好LIKE我的Facebook粉絲專頁
標籤BOOKMARK我的BLOG部落格

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

沒有留言:

張貼留言

情人節晚餐

冰箱餘貨,15分鐘便完成的情人節晚餐。 💕  美國西冷配松露醬磨菇 💕  焗海鮮釀蟹蓋 💕  泡沫咖啡慕斯蛋糕 情人節,有否鮮花不重要,收到什麼禮物不重要,到什麼餐廳用餐不重要。最重要是,誰在你身旁。 因為,我什麼時候也準備好...