搜尋此網誌

2016年4月23日 星期六

美都餐室?價錢已經是酒家或餐廳吧!



💓美都餐室?價錢已經是酒家或餐廳吧!💓

是這樣的!好少去開呢頭,更加少去呢頭搵食!常常聽人講美都,自己亦很喜愛到或試懷舊冰室,便大鄉里出城一試!



中午時分奇怪地少人!一坐下,都是老外講國語!再看餐牌,中英對照!再看食物,貴過翠華好多!忍唔住問,有無午餐常餐之類,原來全部散叫(即要分開叫才有杯飲品,咁又廿幾蚊)!炒碟嘢可以去到百幾蚊!我便知道中招了!最後點了西多士,凍檸茶,四五十蚊!


去過無數間懷舊冰室,香港九龍新界也幫襯過!這樣的經驗也是第一次!

無意冒犯,係我窮同孤寒吧!


✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

感謝支持志在煮大全

如欲緊貼追蹤志在煮大全最新食譜、飲食及生活分享,歡迎
讚好LIKE我的Facebook粉絲專頁
標籤BOOKMARK我的BLOG部落格

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

沒有留言:

張貼留言

情人節晚餐

冰箱餘貨,15分鐘便完成的情人節晚餐。 💕  美國西冷配松露醬磨菇 💕  焗海鮮釀蟹蓋 💕  泡沫咖啡慕斯蛋糕 情人節,有否鮮花不重要,收到什麼禮物不重要,到什麼餐廳用餐不重要。最重要是,誰在你身旁。 因為,我什麼時候也準備好...